czwartek, 20 maja 2010

Witam serdecznie;)

Witam;)

Zainspirowana kilkoma blogami o podobnej treści postanowiłam dodać w tej materii coś od siebie.
Dietę stosuję już od 3 miesięcy i ponieważ nie lubię jeść monotonnie to cały czas wypróbowuję nowe przepisy. Niektóre odtwarzam, niektóre wymyślam sama a niektóre zapożyczam od członków mojej rodziny. Przez te 3 miesiące uzbierało się ich już całkiem sporo więc stwierdziłam, że założenie bloga będzie dobrym pomysłem - po pierwsze po to, żeby się tymi przepisami podzielić a po drugie - żeby je sobie jakoś uporządkować i mieć je pod ręką w każdej chwili.
Wszystkie przepisy, które tutaj znajdziecie będą wypróbowane, smaczne i w 100 procentach legalne;)
Dla ułatwienia podzieliłam stronę na działy:
- Proteiny
- Proteiny + Warzywa
- Desery

W każdym z nich znajdziecie przepisy na tę fazę diety, na której akurat jesteście.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości;)

P.S. Dajcie znać czy Wam smakowało;)

DukanForever
Print Friendly and PDF

5 komentarze:

Kasia pisze...

już dodaje do ulubionych. Oby coraz więcej takich blogów powstawało i to koniecznie ze zdjęciami! Bo przepisy czytane na forach "na sucho" rzadko przekonują. A jak widzę takie pyszności od razu chce się gotować.
Pozdrawiam!

DukanForever pisze...

Ooo. Mój pierwszy komentarz;)) Nie wiedziałam, że sprawi mi to aż tyle radości;) Ty patrzysz na zdjęcia i od razu chce Ci się gotować a ja patrzę na komentarze, widzę, że ktoś mnie czyta i od razu chce mi się pisać i publikować zdjęcia;) To pewnie takie blogowe perpetuum mobile;) Witam serdecznie i mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej i że na coś się przydam;)
Pozdrawiam
DukanForever

Adrijah pisze...

Przyszłam, przejrzałam i.. padłam :P z zachwytu of course. Zdecydowanie będę do Ciebie zaglądać :) pozdrawiam

danuta pisze...

w przepisie na naleśniki widziałam że masz "mąkę kukurydzianą" ale w DUKANIE przecież nie można???dozwolona jest tylko "skrobia kukurydziana" i to w ograniczonych ilościach!

ystin pisze...

To co proponujesz jest po prostu BOSKIE!!! brakowało mi w diecie czegos w zamian za chleb ( prosze, sa bułeczki)naleśników, galaretki owocowej, dań ciepłychi ZUP przedewszystkim! czy na bazie rosołku z piersi i kostki można by stworzyc pomidorową z makaronem z naleśników??

Prześlij komentarz