poniedziałek, 24 maja 2010

Naleśnikowe tortillki z kurczakiem

Chociaż naleśniki same w sobie są pyszne to nie byłabym sobą gdybym pozostawiła je w formie nieprzetworzonej;) W związku z tym i w związku z dzisiejszą specjalną imieninową okazją dodałam trochę kurczaka, jogurtu i keczupu i wyszły mi całkiem przyzwoite proteinowe tortille;)



Składniki:
- naleśniki
- 2 piersi kurczaka
- 4 łyżki jogurtu greckiego light
- łyżeczka musztardy
- po 1 łyżeczce keczupu na naleśnik
- oregano
- 1 spory ząbek czosnku

Sposób przygotowania:

1. Przygotuj naleśniki.
2. Kurczaka pokrój w stosunkowo drobną kostkę, przypraw i usmaż na patelni.
3. Przygotuj dip czosnkowy - jogurt wymieszaj z musztardą i wyciśniętym czosnkiem, posól i popieprz do smaku.
4. Naleśniki posmaruj keczupem, posyp oregano i połóż porcję usmażonego kurczaka. Zwiń w rulon i podawaj;)



Danie jest dosyć proste i szybkie - robi się je góra pół godziny a jest naprawdę wspaniałym urozmaiceniem diety, szczególnie w fazie czystych protein.

Smacznego,
DukanForever


Print Friendly and PDF

3 komentarze:

Bonka pisze...

Witaj Livia ;)
Zrobiłam wczoraj tortille... zinspirowałaś mnie :) zrobiłam po swojemu, z tego co mialam w lodówce, a że akurat PW, więc mogłam zaszaleć :) i wielkie dzięki za przepis na naleśniki! Wyszły super. I bardzo smaczne. BARDZO!

Siulaspryciula pisze...

Witaj Livio :)

Czy przypadkiem ketchup nie jest w dukanie zabroniony?

Dziczek pisze...

jest, jest, ale łyżeczka na naleśnik(przecież nie zjesz 20 naleśników, tylko 3, może 5)to nie jest taki wielki grzech. Tylko trzeba uważać, bo jak zgrzeszyłam raz to mi poszło przez tydzień, i wrócił mi kilogram. na szczęście wróciłam, a nawet schudłam:)

Prześlij komentarz