czwartek, 16 lutego 2012

Oponki

Tzw. oponki idealne podczas zmniejszania oponki;) 

Składniki:
- 2 jajka
- 4 łyżki maizeny
- 4 łyżki twarogu mielonego
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- łyżeczka świeżych drożdży
- słodzik 

Sposób przygotowania:
1. Wymieszaj wszystkie składniki.
2. Najwięcej zabawy jest z pieczeniem. Polecam tutaj silikonowe foremki do oponek albo opiekacz do pączków. Można też upiec je w foremkach do muffinek, ale wtedy pozbawimy się efektu wizualnego, który pobudzi naszą wyobraźnię. Ja nie miałam ani foremek ani opiekacza, więc piekłam je w porcelanowej grubej miseczce. Dziurkę uzyskałam przez wsadzenie w środek mniejszej miseczki;) 
3. Piecz w temperaturze 175 stopni przez 15-20 minut. 
4. Możesz też przygotować dżem,na który przepis podam niebawem, galaretkę, dukanowską czekoladę albo inną polewę.




Smacznego,
DukanForever


Print Friendly and PDF

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wygląda smacznie, może kiedyś się skuszę :)
czekam na wiecej przepisów! ;)

nieczynna niedoczynna pisze...

dodaję do obserwowanych blogów, pyszne oponki :D http://mamtaksamojakwy.blogspot.com/

Kulinarnie pisze...

Boskie ! Koniecznie muszę wypróbować :)

Anonimowy pisze...

Możne je jeść w Fajzie II ?

Unknown pisze...

Pyycha!!!Po wystygnięciu zjadłam prawie wszystkie.Przekroczyłm dzienna normę mazeiny,ale warto było!!!Rewelacja!

Sylwia pisze...

O Cudownie :) <3

Wioletta pisze...

Super! :)

Unknown pisze...

Polecam artykuł o dietach https://artelis.pl/artykuly/61475/4-najpopularniejsze-diety-w-Polsce Super sprawa.

Prześlij komentarz